joi, 25 februarie 2010

Viorel Ilişoi revine cu un reportaj de excepţie: despre obezitate

Vă recomand insistent să citiţi reportajul despre obezi şi obezitate de Viorel Ilişoi, din Jurnalul Naţional de azi: Vino, mamă, să mă vezi la spitalul de obezi. Veţi plînge, veţi rîde, vă veţi îngrijora, vă veţi întrista, veţi spera alături de autor, care este şi personaj. Forţa scriiturii şi insolitul confesiunii te emoţionează pînă în prăsele, să zic aşa. După părerea mea, acest text este unul dintre cele mai bune scrise de Viorel. Bravo lui!
Sper că mulţi vor învăţa ceva despre criminalul, aparent inofensiv, care ne ameninţă pe toţi: obezitatea.
Lectură folositoare!

4 Comentários:

Mirona-Ioana Tatu spunea...

Am ras cu pofta! Ce umor hatru are! :-)))

Dar, vorba ta, e rasu'-plansu'...

Ca in bancul ala:

- Ce este burta la barbati?
- Monumentul inchinat eroului cazut.

;-)

Anonim spunea...

Claudiu, eu acum citesc
Sunt pe aici cu cititul:
"Într-o zi am fost la slujbă. În curtea institutului e o bisericuţă unde vin şi se roagă bolnavii. Vin şi câţiva medici. Nu ascultă porunca din Scriptura: "Crede şi nu cerceta". Ba chiar se încăpăţânează să cerceteze. Asta e treaba lor la Institutul Naţional de Endocrinologie. Încă mai există cercetare acolo. "
Fiindu-ti prieten (cred), spune-i ca nu scrie nicaieri in Scriptura asa ceva.

Unknown spunea...

@ Anonim:

O sa-i spun, desi m-as mira sa nu stie, la cum il cunosc. Poate ca si-a permis un artificiu literar, ca sa-i iasa legatura cu cercetarea medicala. Nu ca asta l-as scuza, dar ar explica...

Anonim spunea...

da, poate ca de aia a scris asa. :)
am terminat de citit articolul.
omul și-a pus sufletul în fata cititorilor. am văzut durere și, asa cum ii sta bine romanului, puțin haz de necaz.
și totuși, mare durere în sufletul celor care încearcă sa își umple unele doruri cu hrana.
știu cum e, asa am făcut și eu, în mod inconștient.
Dumnezeu sa îl ajute și sa-i dăruiască sănătate.

e un om fain.