miercuri, 26 mai 2010

Să nu uiţi, Darie!


Academia Caţavencu nu şi-a putut ascunde nici de astă dată preferinţele sexuale şi publică o pagină întreagă despre "adversarii homosexualilor". Pidosnicii sînt luaţi drept pretext pentru nişte compuneri şcolare de-un umor căznit. Altminteri, manifestaţia zglobiilor nu este tratată separat, aşa cum poate s-ar fi cuvenit.

Pentru documentare au fost băgaţi la înaintare doi băieţi care, într-un grup de heterosexuali, ar fi repede deconspiraţi ca fătălăi. Unul - ras pe cap, dar şi cu creierul neted, după cum se vede şi din ce scrie (şi) despre maestrul Dan Puric (că ăsta pare să aibă în grijă, la stabilimentul caţavencilor, toată dreapta). Altul, mălai mare, care, pus faţă în faţă cu o fată, n-ar avea de rostit nici un cuvînt, ci s-ar hlizi ca proasta-n piaţă cînd îşi vine pătrunjelul.

Cei doi băieţi veseli - nevoie mare! - sînt şi semnatarii "relatărilor" despre Marşul pentru Familie (21 mai) şi de la Marşul pentru Normalitate (22 mai), probabil în virtutea generozităţii şefilor lor.
Pentru că n-au nimic de spus de rău, fac glumiţe şi scot din burtă scene care nu s-au petrecut. Dar nu mă mir, căci cel puţin Dan Darie, ăl de semnează textul despre Marşul pentru Familie, la ce burtă are...

Mă întreb ce diavol le-a stat pe umăr lui Doru Buşcu şi lui Ioan T. Morar, cînd au blagoslovit pagina asta. Că altminteri îi ştiu oameni normali, iubitori de femei şi repede scîrbiţi de pederaştii. Lor ar trebui să le urez să-şi aducă aminte de aportul pe care l-au avut la democratizarea României, atunci cînd va fi învins "corectitudinea politică" la noi, iar copiii sau nepoţii le vor fi agresaţi sau prinşi în mreje de homosexuali. Însă, prefer să i-o spun doar tînărului Darie, căci astfel îmi exprim speranţa că îşi va veni în fire măcar o dată cu trecerea anilor. Şi, în plus, dă mai bine. Aşadar, să nu uiţi, Darie!


5 Comentários:

Mihai Buzea spunea...

@ claudiu tarziu: domnule Tarziu, imi permit sa precizez ca tot ceea ce am descris, in privinta marsului de protest organizat de Noua Dreapta pe 22 mai a.c., s-a petrecut in realitate. Nu este vorba de scene inventate, asa cum sugerati dvs.

Singurul lucru adaugat de mine este injuratura de la final, pe care prietenul meu dinamovistul nu a rostit-o. Cel putin nu atunci, in acel context. Altfel, ea ii apartine, este brandul sau.

In ceea ce priveste articolul despre Dan Puric, nu vad ce mi se poate reprosa. Omul este foarte talentat dar foarte increzut. Asta cred si asta am scris.

In privinta faptului ca as avea creierul neted (lipsit de circumvolutiuni, inteleg), nu pot garanta ca nu aveti dreptate. Pana la prima mea auto-vivisectie, nu am nici un argument contrar.

In privinta efeminarii de care ma suspectati ("fatalau"), nu am nimic de comentat. E parerea dvs personala, intemeiata probabil pe informatiii concrete. As fi curios sa le aflu si eu, ca pana acum habar n-aveam ca sunt un fatalau.

Omu-nvata cat traieste

Unknown spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Unknown spunea...

@ Mihai:

Aaaa, doar o injuratura ai inventat? Si noi trebuie sa te credem pe cuvint? Bine!

Dar n-ai scris doar ca Dan Puric e talentat si foarte increzut, ci si ca spectacolul "Vis" e prost. Ca unul care l-am vazut de doua ori, trebuie sa-ti spun, cu toata parerea de rau, ca daca n-ai inteles nimic e din vina ta. Nu mai trebuie sa-ti deschida cineva tartacuta.

Iar fatalau nu inseamna numaidecit efiminat la chip. Poti fi urit ca porcul si pidosnic in acelasi timp, dupa cum ne-o dovedesc atitia pederastii care manifesteaza an de an sub scuturile jandarmilor.

Recunosc ca se poate sa ma fi inselat in privinta asta, desi, la cum scrii... :)

alexander spunea...

claudiu, imaginea conteaza :)

mai trebuie sa apari (in poza) si in RM si om te-ai facut :)

Paul Slayer Grigoriu spunea...

Catavencu oricum e de ceva vreme zero din punct de vedere jurnalistic si rasuflat din punctul de vedere al poantelor. Dar foarte aservit unor scopuri politice si/sau ideologice, dupa cum o demonstreaza articolele de fata si altele ca ele.