luni, 18 octombrie 2010

Reţeaua lui SOV

Stenogramele din dosarele penale ale lui S.O. Vîntu dezvăluie puţin din mizeria presei şi a vieţii politice de la noi. Şi în ce fel e condusă ţara asta. Citiţi aici şi mai jos.

Stenograma I: SOV: Mi-am scos oştile regulate din cazărmi. Poporul ăsta s-a tâmpit de-a dreptul, încă ţine cu imbecilul, să-i degajăm prostimea

Stenograma II în care Vîntu şi Sergiu Toader discută dacă e trucată caseta în care Băsescu loveşte un copil

Stenograma III: SOV: Suspendarea a fost făcută ca urmare a alianţelor pe care le-am construit eu pentru suspendare pentru că mi-a deschis dosarul cu Banca Agricolă

Stenograma V. Ce indicaţii le-a dat SOV lui Stelian Tănase şi Corinei Dragotescu în timpul campaniei electorale

Stenograma VI. SOV către Doru Buşcu: Academia Caţavencu trebuie să răspundă intereselor lui Sorin Ovidiu Vîntu. Punct!

Cătălin Tolontan face cîteva observaţii la cald pe blogul lui. Mi se par pertinente şi de aceea trimit la ele.

Cristian Grosu face şi el un comentariu pertinent.


1 Comentário:

Unknown spunea...

Unui "mizerabil" (frumos nickname):

O sa va postez daca reveniti cu un comentariu pe aceeasi idee, dar intr-o forma decenta. Nu e posibil sa confundati acest blog cu locul in care scrieti de obicei. Si-apoi nu este de ajuns ca pute acolo?

Cit despre "subtila" dvs aluzie in ce ma priveste, aflati ca n-am lucrat niciodata pentru Vintu. Am plecat de la Cotidianul ceva mai inainte de a fi preluat de SOV. Si in tot cazul, nici la Cotidianul - unde nici nu mi s-a cerut -, nici in alta parte n-am executat vreo "comanda".