joi, 7 octombrie 2010

O lansare de carte - în fotografii

Lansarea cărţii Meditaţii filosofice, de Ernest Bernea, în fotografii de Irinel Cîrlănaru, căruia îi mulţumesc şi public. Aştept şi relatarea în cuvinte, că am văzut cîţiva condeieri în public :-)

Claudiu Târziu (Rost), Ciprian Voicilă (Ed. Predania), care a subliniat actualitatea meditaţiilor lui E. Bernea, şi Costion Nicolescu (Muzeul Ţăranului Român)


Eu am vorbit despre Ernest Bernea ca personalitate-reper


Costion Nicolescu s-a oprit asupra substanţei creştine din scrierile lui Ernest Bernea









2 Comentários:

Anonim spunea...

Un moment frumos, emotionant si de folos. O carte de suflet, profunda si plina de repere.
Ma bucur ca apar si eu pe acolo intr-o poza!!!

Am si postat decalogul care merita insusit http://cristianstavriu.wordpress.com/2010/10/07/decalogul-lui-ernest-bernea/

La mai multe evenimente de acest fel!

Felicitari tuturor!

Cristian Stavriu

Unknown spunea...

@ Cristian:

Multumim mult :)
Da, decalogul trebuie sa circule.
Doamne-ajuta!