joi, 21 mai 2009

UPDATE la "Precizare pentru cei cu mintea oarbă"

Mai mulţi prieteni m-au atenţionat că au apărut două bloguri care îmi sînt atribuite şi care urmăresc să mă compromită. Eu, din cîte îmi cunosc cititorii, aş fi fost tentat să ignor mizeriile şi să merg mai departe. Dar prietenii mei insistă să dau o dezminţire pentru că ar fi început să se îndoiască de mine şi oameni care mă cunosc, inclusiv din mănăstiri. Slabi sîntem, Doamne! Şi mai ales de minte. Este suficient ca un oarecare să te înjure mai vîrtos şi sînt destui care să le ia sudalmele drept adevăruri. Putredă lume.

Cum ar putea crede cineva normal la cap că eu îmi fac un blog cu numele meu unde mă ponegresc de unul singur? (Aceeaşi farsă de copil tembel i-a fost făcută şi dlui Codrescu) Nu ştiu şi nici nu vreau să mă apăr în faţa unei asemenea "lovituri".

Sau cum ar putea crede cineva că îmi fac un blog cu numele meu schimonosit (în aşa fel încît toată lumea se "prinde" despre cine-i vorba) şi atac mănăstirea Petru Vodă şi pe avva Iustin Pârvu (pe care altminteri îl cinstesc cu toată evalvia)?

Nu, fraţilor, singurul meu blog e acesta. Vechiul blog (de pe www.rostonline.org/blog/claudiu) l-am părăsit din motive tehnice. El însă mai apare la căutare pe google (ultima postare e din 16 aprilie a.c.).

La fel, singurul blog autentic al dlui Răzvan Codrescu este la http://razvan-codrescu.blogspot.com/. (Celălalt, vechi, de pe rostonline.org, a fost abandonat din aceleaşi pricini tehnice; ultima postare este din 21 aprilie).

Nădăjduiesc că m-am făcut înţeles acum.

Amin!

3 Comentários:

Vania spunea...

M-am prins de acum vreo două săptămâni, dar asta nu înseamnă că aş avea o minte văzătoare.
Oricum, tehnic vorbind, sunt mult mai bune blogurile actuale (chiar dacă aş fi preferat să fie pe Wordpress).

(Ieri m-am uitat pe Antena 2, căci aflasem din vreme. Aş mai zice ceva despre moderatori, dar mă stăpânesc. Pe scurt, au obiceiul de-a cam deturna discursul invitaţilor...).

ProAiud spunea...

Da, inca un impbecil care il balacareste pe Parintele Iustin.

Beitul Parinte, prin ce-a trecut ai spune ca merita macar o batranete linistita. Dar confiscat de proprii ucenici si acuzat cand de senilitate cand de extremism de mai marii Bisericii si ai vremii, Batranul isi traieste astazi o noua condamnare...

Sa-i certe Dumnezeu pe toti cei care merita. Sunt vreo cativa care au locurile reyervate in iad, pentru ca singuri si le-au cerut.

chriss spunea...

ce otrava are tipu in limbaj dar ce multi stau in cumpana si cred in ceea ce zice
este tipic azi pt romani sa vie avizi dupa scandaluri...io tot nu am inteles ce i cu vizita acestui onufrie ps si cine este el...
sa i dea Dumnezeu putere Par. Justin ;i Har peste Har