marți, 24 iunie 2008

Cazul Tanacu, jucat la Odeon

Pe 2, 3 si 4 iulie a.c., la Teatrul Odeon, incepind cu orele 19.00, se joaca din nou spectacolul Spovedanie la Tanacu, de Tatiana Niculescu Bran, in regia lui Andrei Serban.
Spectacolul a fost bine primit de catre public acum o luna, la primele reprezentatii, iar de data aceasta se pare ca interesul va fi crescut. Andrei Serban a surprins prin viziunea regizorala - el, un om cam strain de Biserica, reuseste sa ne faca sa traim emotii pe care le-au trait probabil doar protagonistii atit de mediatizatului si in general neintelesului "Caz Tanacu". Scenariul ii apartine Tatianei Niculescu Bran si este facut dupa cartea cu acelasi titlu, una echilibrata si lamuritoare.

Aveti aici citeva semnalari in presa ale spectacolului: Cotidianul , Mediafax, iar Cotidianul, Suplimentul de cultura, Realitatea Romaneasca, Evenimentul zilei.

2 Comentários:

Anonim spunea...

Vedeţi pe Teologhia/amin ultima ispravă a Patriarhului de Constantinopol!

Anonim spunea...

Si eu am ramas destul de dezamagit de ceea ce face domnul Andrei Serban cu piesa asta de teatru, mai ales cand el, ca un om de arta ar putea sa inalte, nu sa coboare oamenii. Dar n-am inteles ceva. De ce spuneti ce e strain de Biserica? Mie, personal, nu mi s-a parut in cele cateva emisiuni pe care le-am vazut cu el.