sâmbătă, 17 decembrie 2011

Ce şansă am irosit...

Să nu uităm! Revoluţia furată din decembrie '89 şi tentativa eşuată de a relua această revoluţie în Piaţa Universităţii, în primăvara lui '90. Unde ne sînt entuziasmul, speranţa, credinţa, dragostea, curajul, patriotismul, demnitatea şi cerbicia de atunci? Urmăriţi vorbitorii din acest film şi vedeţi evoluţia lor ulterioară. Dinstanţa de evenimente ne arată şi mai clar ticăloşia unora dintre cei care au deturnat revoluţia, au pus mîna pe putere, au minţit poporul şi au conştiinţele încarcate de atîţia morţi nevinovaţi. Să ne gîndim dacă nu cumva Nae Caramfil a fost profetic: în 1990 am pierdut şansa unei redeşteptări naţionale pentru încă 40 de ani? 

4 Comentários:

Ion de la Chiuiesti spunea...

Suna frumos "entuziasmul, speranţa, credinţa, dragostea, curajul, patriotismul, demnitatea şi cerbicia", dar cat de reale erau acestea? Era o stare indusa pregatita in laboratoarele "agenturilor". Revolutia a fost pregatita minutios de serviciile secrete straine de-a lungul anului '88 si '89. Amintiti-va intensitatea atacurilor Europei Libere din vremea aceea. Uitati-va la "revolutiile" de anul asta din nordul Africii si din Orientul Mijlociu. Uitati-va la Siria, unde bande inarmate ucid oameni nevinovati si se da vina pe guvern. Identic situatia Romaniei.

E timpul sa ne lecuim de "revolutie" si sa ne acceptam soarta. Nu se mai poate face nimic, poate doar cum a spus IPS Bartolomeu Anania, ca nu trebuie sa luptam impotriva apocalipsei ci sa o traversam fara vatamari sufletesti. Si apocalipsa e aici.

Cele bune, I.

Unknown spunea...

@ Ion de la Chiuiesti:

Chiar m-as fi mirat sa aveti alta parere. Si Piata Universitatii a fost pusa la cale de "servicii", nu?
Nu-l amestecati in ciorba pe vrednicul de pomenire vladica Bartolomeu, ca el a vorbit despre altceva.

Anonim spunea...

Mai avem multe de invatat, mai ales sa iubim si sa traim in adevar.
Cine iubeste nu-si ucide fratii asa cum au facut si fac fostii si actualii, atunci direct, acum pe ocolite.

“Iubirea este Lumina si Lumina este Iubire... Ţara reprezinta frumusetea noastra interioara. … Nu uita, omule drag, ca esti compus din patru elemente: adevar, energie, putere si spirit... adevar pur, energie tiparita.” (Alexandru Pargaru - Copilul Diamant)

http://www.youtube.com/watch?v=0xf8ii-3w2U&NR=1&feature=endscreen
http://www.youtube.com/watch?v=P5RYtH_ENyY&feature=related

Iubirea vazuta de copii
http://www.didactic.ro/fotografie/album/7813

Din adevăr şi din iubire - Traian Dorz

Din adevăr şi din iubire îmi fac şi patrie şi crez
În viaţa mea mai sus ca ele nimic nu vreau să mai aşez.
Pentru-adevăr îmi dau viaţa, pentru iubire moartea-mi dau
Nimic să nu-mi vreau fără ele, cu ele orişice să-mi vreau.

Nici adevărul, nici iubirea nu pot cu nimeni să le-mpart
Cu ele-ntregi mă duc oriunde, de ele-n veci nu mă despart.
Merg cu-adevărul şi iubirea la marginile lumii chiar
Dar fără ele, oricine-ar zice, nu pot şi nu pot, e-n zadar.

Se rupe inima din mine când mi le văd în două stări
Decât cu dragostea-mpărţită, mai bine mort pe-a ei cărări
Decât cu adevăr făţarnic, mai bine mort cu cel frumos
Decât viaţa cu Satana, mai bine moartea cu Hristos.

Anonim spunea...

Uitati unii care nu-si accepta soarta, asa cum ne invata acest individ numit Ion de la Chiuiesti, un exemplar tipic al atacului "prin dreapta", cum spune Pr. Arsenie Boca.
http://steliano.blogspot.com/2011/07/debtocracy-subtitrat-in-limba-romana.html