miercuri, 14 decembrie 2011

FOTO. Evocare Ţuţea. După 20 de ani...

Şi au fost 20 de ani de la plecarea lui Petre Ţuţea. În Clubul Ţăranului arhiplin mai mult de jumătate din participanţi au stat în picioare timp de două ceasuri. Dar nimeni nu s-a plîns. Am simţit că era mai mult decît curiozitate pentru subiectul întîlnirii, mai mult decît atracţia exercitată de numele vorbitorilor, era bucuria de a fi împreună. M-am bucurat şi eu să revăd o mulţime de prieteni şi personalităţi pe care le preţuiesc.
Îmi pare rău că o viroză severă l-a împiedicat pe dl Dan Ciachir să fie prezent. Vor mai fi însă şi alte ocazii.
Să ne ţină Dumnezeu sănătoşi şi cu putere sufletească să permanetizăm aceste întîlniri cu ROST. Intenţia noastră este de a le organiza lunar. Iar ce-am simţit în seara lui 13 decembrie aproape că ne obligă să recidivăm. Cu alte subiecte la fel de interesante şi vorbitori la fel de buni, dar poate că într-o sală mai încăpătoare. 
Cît de curînd vom posta pe internet înregistrarea video a evenimentului, ca să vă bucuraţi de el şi cei care aţi lipsit dintr-un motiv sau altul. Pînă atunci, public mai jos cîteva fotografii făcute de prietenul Irinel Cîrlănaru.
De la stînga: Ion Papuc, Răzvan Codrescu, Demostene Andronescu, Marcel Petrişor, Paul Ghiţiu
Patru oameni care l-au cunoscut pe Ţuţea în diferite etape ale vieţii sale.
La eveniment au participat în covîrşitoare majoritate tineri.
Actriţa Manuela Golescu a citit cîteva pasaje din volumul "Jurnal cu Petre Ţuţea" de Radu Preda.

Seja o primeiro a comentar