vineri, 2 decembrie 2011

Despre credinţă şi terorism, la TVR Info

Mîine dimineaţă (sîmbătă, 3 decembrie), de la ora 10.10, pe TVR Info va fi difuzată o nouă ediţie a emisiunii "De la plus la infinit", realizată de Răzvan Bucuroiu. Tema: Credinţă şi terorism. Invitaţi în studio: Bogdan Stanciu, preşedintele Asociţiei Pro-Vita Bucureşti, Claudiu Târziu, directorul revistei ROST, şi, prin telefon, Cristian Barna, profesor la Academia Naţională de Informaţii.
Emisiunea a fost înregistrată. S-au spus lucruri grele :-)

LATER EDIT
Pentru insomniaci :-), emisiunea va fi reluata în noaptea asta la ora 02,10. Potrivit programului TVR Info.

10 Comentários:

sceptic spunea...

pai si cu sri-ul cum e?

o inregistrare pt cei ce nu vor fi pe faza ? :)

Unknown spunea...

@ Sceptic:
Mi s-a spus ca va fi postata inregistrarea pe site-ul tvr, dupa difuzarea in eter.

Anonim spunea...

Emisiunea va fi reluata în noaptea asta la ora 02,10.
http://www.programul-tv.ro/2011/12/03/tvr-info

Unknown spunea...

@ Anonim:

Da, si-acum am aflat ca nu este pusa inregistrarea pe site, ci se difuzeaza si online in acelasi timp cu difuzarea in eter.

Anonim spunea...

Am vazut-o.

O picatura de firesc si bun simt in aceast ocean de nebunie.

Doamne-ajuta !
G'Cousin

Dan spunea...

Foarte buna emisiunea. Felicitari participantilor.
Atata doar, raman cu parerea de rau ca nu am reusit sa o vad de la inceput dar sper sa fie postata pe site-ul tvr pentru a-mi lua revansa

Unknown spunea...

@ G'Cousin si Dan:

Va multumesc. Sper sa fie de folos. Doamne-ajuta!

sceptik spunea...

pana la urma se mai poate vedea/descarca pe net sau nu?

ora 02 nu e asa accesibila :)

Anonim spunea...

Un roman ii scrie Presedintelui României
http://rogrup.net/profiles/blogs/un-roman-ii-scrie

Degeaba!

Cateheze spunea...

Am urmarit cu mare atentie emisiunea. Foarte buna. Dar care au fost lucrurile grele?