joi, 4 martie 2010

Cine-mi mai bucură zilele






8 Comentários:

Anonim spunea...

Nu ai si un bonsai? Imi plac la nebunie bonsaii.

Prima fotografie nu e asa clara. M-am chinuit sa vad ce carti ai in biblioteca (pe unele le-am dibuit ;))

Unknown spunea...

@ Vlad:

Mda, n-am avut lumina buna. Si oricum, coltul ala de biblioteca nu e semnificativ :)

Bonsai n-am.

Anonim spunea...

faine bucurii:)

Anonim spunea...

Fotografiile tale mi-au amintit de un filmulet...O fotografie poate sa-ti aduca bucurie nu numai contempland-o, dar si facand-o, prin intereactiunea cu lumea inconjuratoare (flori, oameni) pe care o implica actul fotografierii. Sper sa iti placa!
http://www.youtube.com/watch?v=Cbk980jV7Ao

Unknown spunea...

@ Anonim:

Fain. Il postez separat :)

Anonim spunea...

Claudiu, tu ești căsătorit?
Citesc blogul tău de mult timp, învăț multe din ce scrii, dar ma frământa întrebarea asta, iertare:)
Nu-i nevoie sa răspunzi dacă vei considera ca e o mare indiscreție din partea mea. Înțeleg orice ai spune.

Unknown spunea...

@ Anonim (16.52):

Are vreo importanta? :)

Anonim spunea...

nu... :)
dacă ai bucurie și împlinire nu are importanta.
nu a fost frumos din partea mea ca am întrebat. o fata nu întreabă asa ceva. nu știu ce mi-a venit.
cred ca acum îmi dau seama de vorba aceea: "curiozitatea strica la frumusețe".
numai curiozitatea e de vina. acum mi-e un pic jena.