joi, 16 octombrie 2008

Impozit pe blogareala

Florin Budescu atrage atentia asupra unei initiative incredibile. Sint perfect de acord cu el, inclusiv in privinta concluziei despre capacitatea mentala a initiatorilor - asta ca sa ma exprim elegant.

Se intentioneaza modificarea conditiilor de utilizare a muzicii pe Internet, cu efecte economice dure asupra majoritatii site-urilor si blogurilor din Romania. Astfel, un blog sau un site care va contine linkuri catre videoclipuri sau melodii preluate de pe site-uri de tip Youtube, Trilulilu si care are bannere de orice natura (platite sau gratuite), pentru a promova produse/servicii, va trebui sa plateasca minim[um] 1.000 RON pe luna (taxa pentru mai putin de 100.000 de afisari pe luna) pentru acele linkuri.

7 Comentários:

Anonim spunea...

Vom citi mai multă literatură...

Anonim spunea...

Nu ar fi mare lucru sa o vedem si pe aceasta. Dat fiind faptul ca unii fac bani frumusei prin intermediul blogurilor, abilului politician roman i-a venit in minte sa scoata, la randul lui, cativa banuti din aceasta blogo-manie. Numai ca ei, ca de obicei, sar peste amanunte de genul celor care demonstreaza ca doar o mica parte dintre cei care posteaza pe un blog obtin si anumite venituri din acesta. Majoritatea celor care detin un blog, se bucura ca pot sa-si astearna gandurile si ca pot sa opineze cu privire la diferite subiecte din sfera politicului, religiosului sau a socialului.Eu insumi am postate pe bolg o seama de link-uri catre YouTube, unde pot fi gasite diferite videoclipuri pe teme religioase, fara ca din aceasta poveste sa obtin vreun venit. Dar totusi ma incadrez in categoria blogurilor care contin link-uri. Ce sa mai zic... Eh...! O sa ajungem, probabil, ca Rusia lui Petru cel Mare unde la un moment dat s-a pus impozit pe lungimea barbii...iar cu acele clopote de biserici stim bine ce s-a intamplat, toate acestea tot pe motiv ca mergea prost economia statului....

Anonim spunea...

doresc doar sa semnalez ceva. nu cunosc ce ”hram” poarta cei de la editura Vremea, dar azi, cautand niste carti intr-o librarie, am gasit urmatorul titlu: ”Nesfarsita Lumina. Profetul Mohamed”. am inceput s-o spicuiesc, pentru ca sunt de multa vreme curios asupra argumentelor istorice si teologice ale islamului. mi-ar placea sa pot discuta cu cineva asupra traducerilor, pentru ca se aduc drept dovezi ale Profetului fragmente din Tora, Psalmi si Evanghelii. acelasi fragment suna intr-un fel la evrei, in altul la noi si cu totul altfel la musulmani. ar fi foarte utila o edificare si o deconspirare a imposturii islamice. dar sa revin la ce doream sa semnalez: aceasta carte, de propaganda, mai mult decat de interes istoric sau cultural (cel putin din cat am spicuit eu, fiind foarte slabuta in argumentari), se vinde la un pret ”numai bun” tuturor, sa nu care cumva sa raman inaccesibila vreunui roman toata mistificarea si impostura islamica - 8,99RON (editie 2008!!!). pentru comparatie am luat o alta carte a editurii Vremea: ”Live” (Delia Budeanu), 2008, 27RON. inca un amanunt: prima carte, la 8,99RON, are 352pagini, iar a doua doar 256pagini. prima e de interes istoric, cultural, religios, pe cand a doua e destinata doar placerii lecturii, mergand aproape de esenta tabloidelor, ca sa ma exprim asa (doamna, o celebra si distinsa prezentatoare, ramanand totusi in zona de interes cotidian-media).
ce parere aveti? sunt eu paranoic, sau miroase a subventionare explicita (diferenta de pret e enorma, avand in vedere finalitatea lecturii) in zona islamului?

http://www.edituravremea.ro/oferta_noastra.php

intrati si aici, daca imi impartasiti paranoi:

http://chrisalida.wordpress.com/2008/09/06/ue-sprijina-islamizarea-europei/

Anonim spunea...

Draga vlad, as dori sa te rog ceva. Nu vreau sa fie cu suparare. Eu asa am procedat de exemplu pe blogul parintelui Savatie, unde deja postase inaintea mea comentarii un alt Vlad iar eu mi0am luat alt nick.

Incearca sa iti pui alt nume, sau sa adaugi ceva la numele tau pentru a ne putea deosebi. Sper ca intelegi de ce te rog asta si sa nu mi-o iei in nume de rau. Nu doresc sa apara confuzii intre un "vlad" care posteaza un tip de comentarii, si alt "vlad" care posteaza alt tip de comentarii...

Anonim spunea...

sa inteleg ca te grabesti sa te detasezi de orice asociere cu acest ”gen” de postari? e in regula. in principu inteleg dorinta ta

Anonim spunea...

Nu inteleg cui sa plateasca bloggerul aceasta taxa.
Si alta problema: daca e pe un server strain, sau daca nu sunt in tara, ci in afara, ce se mai intampla?
Cred ca oricum mai toate blogurile sunt pe servere ne-romanesti. Cred ca e fara sens acest impozit.

portalio spunea...

Vai dar ce oameni, nu sunt deloc de acord. astia nu stiu pe ce sa mai i-a impozit. Sunt niste cretini.