luni, 18 octombrie 2010

Drum de toamnă pe Valea Frumoasei şi în Ţara Pădurenilor

Iată-mă întors on line, după o evadare de cîteva zile în munţi :) De fapt, a fost o călătorie de documentare pentru Formula As.
M-am încărcat de toamnă, că în Bucureşti n-apucasem s-o simt şi cam tînjeam după ea.
N-am avut conexiune la internet, n-am avut reţea de telefonie mobilă decît pe alocuri, n-am deschis televizorul. În schimb, am făcut off road în Ţara Pădurenilor, am cutreierat Valea Frumoasei şi m-am bucurat de-o vecernie la Mănăstirea Oaşa (Alba).
Aşa se explică de ce n-am mai postat nimic şi nici n-am dat drumul la comentarii pînă aseară.
Din păcate, am avut probleme cu bătrînul meu aparat de fotografiat şi n-am cine ştie ce fotografii. Las' că poate-i mai bine aşa, că în mintea mea amintirea acestei călătorii va căpăta dimensiuni de legendă :)
Totuşi, cîteva imagini mi-au ieşit. Iar la Oaşa, maestrul George Crăsnean ne-a suprins în cîteva ipostaze. Îi mulţumesc mult.

"Biserica roşie" de la Groş - Hunedoara.

Biserica de piatră de la Cerbăl - Hunedoara, în Ţara Pădurenilor.

Culorile toamnei peste Ţara Pădurenilor.

Întîlnire la Mănăstirea Oaşa: Sînziana Pop, Cristian Curte, Claudiu Târziu şi Cătălin Apostol.



1 Comentário:

Anonim spunea...

www.ascorbrasov.ro frate Claudiu te rog in numele zecilor de mii de studenti din Romania sa faci un articol despre sectantii de la revista Fitzuica si sa vada ca studentii ortodocsi, chiar daca sunt smeriti nu sunt prosti. Si parintele Cleopa spunea ca uneori trebuie lasata smerenia cand dusmanul vine in casa ta! Uite ce articol facut in zeflemea dar si cu VICLENIE SA ATRAGA BOBOCII DE ANUL 1 care vad un preot ortodox, dar nu inteleg mesajul ascuns gen "merg la 7 biserici sa aprinda lumanari'' ADICA SUPERSTITIE.