marți, 2 iunie 2009

Cîte ceva despre cititorii acestui blog

În ultimele săptămîni, am făcut pe acest blog trei sondaje de opinie, ale căror rezultate schiţează profilul cititorului meu de aici.

Aşadar, avînd în vedere numărul mic de participanţi la sondaje (pînă într-o sută de persoane), în comparaţie cu numărul de cititori unici pe zi (în medie, o mie), rezultă că sînt citit mai ales de oameni care vor să fie informaţi şi nu să-şi exprime un punct de vedere. Nu ştiu încă dacă asta trădează o anume pasivitate...

Pe de altă parte, majoritatea covîrşitoare a celor care îşi spun opinia se dovedesc realişti, responsabili şi buni cunoscători ai sistemului politic şi ai administraţiei bisericeşti de la noi.

Dacă adaug la aceste linii (vagi, recunosc, dar suficiente pentru a vedea conturul) calitatea majorităţii comentatorilor de pe acest blog şi observaţia că numărul cititorilor nu este influenţat în mod decisiv de subiectele polemice sau cu potenţial de scandal, nici de dimensiunea postărilor, mă bucur să constat că am un "public" deosebit. Ceea ce am şi ţintit.

Vă mulţumesc, cititori dvs., şi sper să mă însoţiţi drum lung.

1 Comentário:

alexander spunea...

sfarsitul textului m-a linistit. dupa cum incepuse, ma gindeam ca ai de gind sa parolezi si sa faci acces pe baza de abonament cu plata online :)