sâmbătă, 8 martie 2014

Dedicaţie de 8 martie

Eu le-am firitisit pe 1 martie pe doamnele şi domnişoarele pe care le cunosc. Ca de început de primăvară, că doar ele ne fac viaţa primăvară. Bine, uneori şi toamnă, şi iarnă. Dar zic să mă limitez la felicitări, îmbrăţişări şi eventual cadorisiri primăvara. 
De 8 martie, mă abţin, din motive pe care le-am explicat de am obosit, dar tot degeaba. Curioşii pot citi aici. 
Şi dacă, după ce veţi citi, veţi simţi nevoia să mă certaţi sau să mă înjuraţi, faceţi totuşi comparaţie cu dedicaţia de mai jos. Cred că vă voi părea chiar simpatic.




PS: 
Pentru cei care n-au înţeles din prima, monologul este un fragment din textul piesei de teatru "Decalogul după Hess", de Alina Nelega. Regia: Gavril Cadariu. Interpret: Nicu Mihoc. Teatrul Ariel Underground, Tîrgu-Mureş. Premiera: 08 iunie 2003. Locul filmării: Ungheni-Mureş, 9 martie 2004. Motiv: Bîrfe între bărbaţi.

Referinţe şi aici.

Seja o primeiro a comentar