sâmbătă, 13 februarie 2010

Muzică, nu zgomot (8)

Muzichia de week-end. N-am uitat nici de recomandările de vin, pe care sper să vi le pot face diseară sau mîine. Am avut niscaiva urgenţe şi am întîrziat cu aceste bucurii. Deşi, niciodată nu e prea tîrziu...)

Propunerile mele:





DJ Vlad :)

Propun doua trupe putin la antipozi: una care a mers mereu pe o filiera progresiva soft, cu un fanbase mic dar loial, care finanteaza marea majoritate a productiilor muzicale ale trupei lor favorite. Titlul melodiei spune totul:



A doua este una dintre (putinele ramase) trupe ale mele favorite, straight forward, no flashy suits. It's not what you got, it's only what you give.



Avand in vedere ca saptamana viitoare incepe Marele Post promit ca voi propune productii mult mai cuminti :)

3 Comentários:

Mirona-Ioana Tatu spunea...

Foarte frumoase si sensibile toate cele patru propuneri! Dar cam melancolice... :D

Ce se intampla cu voi, mai baieti? Pe la voi nu ninge cu fulgi mari, pufosi? Nu va tine iubita in brate, nu va ofera o cana de ceai cald, cu scortisoara? Nu va bate Valentine-ul la usa? ;-)

Anonim spunea...

Mirona, inca sunt precaut. O iau usor, cu melodii putin mai neutre si, in functie de reactii, voi schimba registrul.:)

Paul Slayer Grigoriu spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=WaZ6X9BbvNY
Ion, trupa irlandezului Duncan Patterson, fost basist si compozitor principal in Anathema. Noul sau proiect este mai putin rock si mai apropiat de muzica traditionala, de aceea cred ca e o propunere potrivita pentru aceasta perioada. As fi vrut sa gasesc "Believe", dar nu am dat de ea pe youtube. Oricum, va recomand albumul "Madre, protegenos" semnat Ion.