vineri, 19 decembrie 2008

Dedicaţii speciale unor proşti agresivi

Într-un post de-acum două zile descriam prostul agresiv, avînd, evident, în minte cîteva cazuri "clinice" de dată recentă. Cum am anticipat, unul dintre inşii care s-au simţit vizaţi s-a repezit ca orbu-n cîrjă asupra mea şi a prietenului Răzvan Codrescu (mai cu osîrdie). Cu exact mijloacele pe care le-am identificat.
Replica mea nu poate fi decît una plină de umor. Doar n-o să mă pun la mintea prostului.
Şi pentru că omul tot mizează pe cartea nationalismului şi se dă de ceasul morţii de dragoste pentru Basarabia (susţinîndu-l agresiv pe Iurie Roşca, tovarăşul comuniştilor), o să-i fac două dedicaţii muzicale: imnul Securităţii moldoveneşti, /Imnul.mp3 şi imnul spitalului de psihiatrie din Chişinău, aici. Deşi, mă tem că el şi alţii ca el nu sesizează ridicolul şi pericolul şi năzuiesc să facă din România o ţară ca steaua sfîntă de pe Kremlin.

2 Comentários:

Anonim spunea...

Ne-am saturat de ras pe anul asta. Imnul de la balamuc este manusa lui Roncea. Cred ca-l fredoneaza si-n somn. O camasa de forta lunga pentru o minte scurta, de unde se poate comanda?

Anonim spunea...

Zvarcolirile agentilor South Stream ,tocmai a anuntat Distrigaz ca amanadiscutiile cu Gazprom . Prostul ala de Vozganian (l-a mancat undeva ) apucase sa spuna inainte de alegeri precum ca ,, romania sprijina proiectul South Stream ".