luni, 10 martie 2014

ACŢIUNE IMEDIATĂ: Solicitați eurodeputaților români să respingă Raportul „Zuber”

Mâine se votează în plenul Parlamentului European Raportul „Zuber”, ale cărui principale neajunsuri le-am descris aici. Vă propunem de aceea să adresaţi reprezentanţilor României la Parlamentul European următoarea scrisoare-apel. Vă reamintim că toate actele adoptate de instituţiile europene au impact DIRECT în viaţa familiei dvs., zilnic.

Stimate eurodeputat, stimată eurodeputată,

Marţi, 11 martie, urmează să votaţi raportul anual privind egalitatea între femei şi bărbaşi în Uniunea Europeană – 2012 (Raportul Zuber, pregătit de Comisia pentru drepturile femeii și egalitate de gen).
Vă solicit să RESPINGEŢI prin vot atât raportul original al Comisiei, cât şi moţiunea alternativă (amendamentul 1, autor PPE).
Ambele documente promovează ideologia genului, inclusiv prin educaţie în şcolile publice ocolind consimţământul parental. De asemenea, ambele promovează „cotele de gen” în intreprinderile private, ceea ce dăunează libertăţii antreprenoriale, şi în viaţa publică prin noul concept de „democraţie paritară”.
Moţiunile refuză însă să sublinieze într-o lumină pozitivă importanţa responsabilităţilor familiale ale femeilor şi bărbaţilor şi refuză recunoaşterea formală a efortului depus de mame şi de taţi acasă.
În susţinerea principiului fundamental al şanselor egale pentru bărbaţi şi femei, bazate pe merite şi abilităţi, Parlamentul European nu trebuie să interfereze în societate prin acest tip de inginerie socială.
Raportul nu are nicio valoare politică în sine, ci doar una ideologică. De aceea, apreciez că nici Uniunea Europeană şi nici femeile, indiferent de condiţia socială, nu au nevoie de acest raport.
Vă rog deci să respingeţi ambele moţiuni pentru rezoluţie.


Cu stimă,

[Prenume nume]

Adresele de email ale eurodeputaţilor şi eurodeputatelor din partea României:

Doamne deputat :

Domni deputați:
sebastianvalentin.bodu@europarl.europa.euvictor.bostinaru@europarl.europa.eu ;georgesabin.cutas@europarl.europa.eu ;  ioan.enciu@europarl.europa.eu  ; eduard-raul.hellvig@europarl.europa.eu ; catalin-sorin.ivan@europarl.europa.eu ; petru.luhan@europarl.europa.eu ; marian-jean.marinescu@europarl.europa.eu ; iosif.matula@europarl.europa.eu ; rares-lucian.niculescu@europarl.europa.eu ; ioanmircea.pascu@europarl.europa.eu ; cristiandan.preda@europarl.europa.eu ;adrian.severin@europarl.europa.eu;  ovidiuioan.silaghi@europarl.europa.eu ;csaba.sogor@europarl.europa.eu;  theodordumitru.stolojan@europarl.europa.eu ;claudiuciprian.tanasescu@europarl.europa.eu ; laszlo.tokes@europarl.europa.eu ;traian.ungureanu@europarl.europa.eu  tudorcorneliu.vadim@europarl.europa.eu ;iuliu.winkler@europarl.europa.eu ; dandumitru.zamfirescu@europarl.europa.eu

Seja o primeiro a comentar